O mnie słów kilka

Większość moich rozmów rozpoczyna się od słów „mam pomysł” ❤️

Przeprowadzam badania, testy i eksperymenty, rozwijam produkty, współtworzę UX serwisów www & aplikacji, pomagam weryfikować i budować modele biznesowe, wspieram organizacje w poszukiwaniu innowacji, trendów i inspiracji do nowych działań, prowadzę warsztaty, buduję zespoły (głównie discovery & research) oraz porządkuję i upraszczam procesy.


Od 15 lat działam w obszarach:

➡️ design,

➡️ discovery & research,

➡️ product & startup,

➡️ innovation & trends.

Uwielbiam pracować nad produktami z misją i tymi na wczesnych etapach rozwoju.


Dzielenie się wiedzą to moja pasja 📚

✔️ Prowadzę warsztaty i mentoringi;

✔️ jestem prelegentem – miałam okazję gościć na scenie m.in. takich wydarzeń jak: Grafconf, Konferencja UX w biznesie, Mobile Trends Conference, ProductCamp, Bitspiration i wielu innych;

✔️ oraz wykładowcąm.in. w Wyższej Szkole Europejskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej;

✔️ i autorką ebooka “+25 do ekwipunku warsztatowca”.

Jestem również seryjną inicjatorką i współzałożycielką wielu organizacji, marek i społeczności (m.in. Project: People, DesignWays Conf, DesignWays Hub, Krakowska Inicjatywa Designerska, Product Culture Community) – w większości skupionych wokół idei edukacji i dzielenia się wiedzą.


✨ Moje TOP5 talentów wg Gallupa:

✅ Integrator

✅ Bliskość

✅ CZAR

✅ Rozwijanie Innych

✅ Zbieranie


👨‍👩‍👧‍👦 Jestem fanką Circular Design & Circular Economy, Sustainability, Lean Startup & Lean UX, innowacji oraz… ludzi.


✉️ Jeśli chcesz porozmawiać o współpracy, odezwij się na joanna@ostaf.in 🙂

➡️ Instagram: https://www.instagram.com/joannaostafin/

➡️ Twitter: https://twitter.com/joannaostafin

➡️ Strona www & mój newsletter: http://ostaf.in/