O newsletterze słów kilka

Cześć, tu Asia.
Dobrze Cię widzieć ❤️

Zaczęło się 14 lat temu od postów na forum graficznym Grafart – choć to były też moje początki w designie, już wtedy starałam się dzielić z innymi pozyskaną wiedzą, bo wiedziałam, jak ważny jest feedback.

Później był TutNinja (jeden z pierwszych, zaraz obok Eduweb, portali z videotutorialami dot. designu), gdzie wraz z dwójką znajomych tworzyliśmy wideo z instruktażami dla projektantów.

Kilka lat później powstała Krakowska Inicjatywa Designerska (KID) – lokalna społeczność, która miesiąc w miesiąc realizowała swoją misję dzielenia się wiedzą w ramach regularnych warsztatów i spotkań.

I z tej społeczności powstało DesignWays Conf – czyli jedna z największych konferencji designerskich w Polsce. Konferencji, która od początku była zbudowana przez społeczność, i dla społeczności.

Czy nadszedł czas na kolejną inicjatywę?

Idea prowadzenia newslettera pojawiła się u mnie już w 2021 roku, gdy zastanawiałam się, jak mogę dzielić się “dobrem w skali”, by w ten sposób docierać do szerszej grupy odbiorców i móc inspirować do zmiany. Nie byłam pewna formy, do czasu… gdy naprawdę często zaczął się powtarzać pewien feedback.

Ludzie mówią

Znajomi mówią, że jestem kopalnią wiedzy i linków – i że mam je na każdą okazję.
Nie przeczę, że jeden z moich gallupowych Talentów (Input / Zbieranie) może sprawiać, że faktycznie tak jest, a przynajmniej, że mam ich naprawdę sporo 😄 Dlatego postanowiłam to wykorzystać.

I tak powstał ten newsletter

Postanowiłam rozpocząć swoją kolejną przygodę. Jeśli dołączycie, newsletter będzie lądował w Waszych skrzynkach co kilka tygodni.

A ja, tak jak przy poprzednich inicjatywach, liczę, że to nie będzie tylko “mój newsletter”, ale że wspólnie z Wami uda mi się zbudować coś, co będzie inspirowało do zmian poprzez design. ❤️ To co, mogę na Was liczyć?

Będzie o designie, badaniach, produktach, cyrkularności i odpowiedzialności

Ale i realiach pracy projektowej i biznesu, racjonalności w rozwoju, odpowiedzialności w pracy, ciekawych inspiracjach, dobrych książkach i jeszcze lepszych wydarzeniach.

To co, podoba się? Wskakujecie ze mną na pokład?